Jenny Gunnarsson

22-1-2012 - Volleyboll

Kategori: 2012

Ett tag sen nu igen. Jag ska uppdatera er lite om senaste veckan.

Måndagen började då med min lilla comeback i fotbollslaget i Tierp. Vi sprang och sprang och jag tyckte aldrig att jag kom fram. Dock inte förvånad då jag inte har tränat ordentligt på ca 4 år. Tisdagen fortsatte i ungefär samma spår, däremot fick jag röra bollen en liten stund. Visst, lite ringrostig är man ju, men jag tyckte det gick ganska hyffsat.

På onsdagen vaknade jag upp med halsont. Jahaja, dags för en rejäl förkylning, igen.. Var sjuk över nyår, men det räckte tydligen inte. Var ledig i torsdags och kunde såklart inte träna.. Vilket sög eftersom det bara skulle vara inomhus då.. Jobbade fredag, mådde sådär hela dan, men det var bara att kämpa sig igenom kunderna. Tur att mina kunder är snälla! 

Igår jobbade jag en stund också, och stod över träningen. Bäst att bli helt frisk innan jag kör igen, annars blir det bara värre. Nästa träning är på tisdag, så vi får se hur jag mår då. Det är garanterat på bättringsvägen då mitt snor har bytt färg från genomskinligt till grönt, haha. 

Igårkväll var jag och Carro hem till Katarina och spelade monopol! Guess who won?!

Volleyboll snart! Vingåker kommer på besök, och tråkigt nog är inte Cilla med (som har fyllt år! Grattis babe!).. Hoppas på en fin vinst för tierpskillarna! 

Nu, dusch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: