Jenny Gunnarsson

Påskhelgen

Kategori: 2013

Så underbart att vara ledig i det här fina vädret! Jag och Åsa tog en tvåtimmars promenad med vovven Nero idag. Galet härligt! När jag kom hem gjorde jag mig en kopp kaffe, tog med mig en bok och satte mig ute i solen på baksidan av huset. Man verkligen hör att snön smälter nu! 
 
Påskhelgen har varit fin. Inledde långfredagen med att ta en liiten promenad med Marie. Vi stannade till på Konsum och tog en kopp te. Sedan hade vi träning, och därefter förfest med nästan hela laget och sedan vidare till Möbeln där Sannex spelade. Blev otroligt glad att Matti kom dit en sväng också, det gjorde kvällen helt perfekt. Vi traskade hem någon gång före kl. 01. 
 
Gårdagen var lite seg p.g.a fredagen. Tittade på tv och åt godis mest! Lite senare dök Carro upp. Fina vännen. Hon åkte och kom tillbaka igen medan jag lagade till en fin påskmiddag. Gjorde min allra första Jansons frestelse. Lagom stolt! 
 
Hoppas på att Madeleine kommer och hälsar på mig snart. Det var ett tag sen vi träffades nu.
 
Det negativa med den här helgen är att Matti har jobbat hela tiden, från morgon till kväll.. Min älskade kille.
Det bästa är att man är ledig imorgon också! Jag ska åka till Gävle och hälsa på Carro.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: