Jenny Gunnarsson

24/11-08 - The Hills

Kategori: 2008

The Hills är mitt nya favoritprogram! Det går på MTV på lördagar, men eftersom jag inte har sett säsong 4 än så har jag suttit och kollat på typ 6-7 avsnitt på nätet nu! Lagom IQ-befriat program med bra musik ;) Perfekt för lilla mig.

Baby är på träning, och nu vet jag inte vad ska göra mer.. Jag skulle ju behöva skriva rent dem där j*vla anteckningarna från svenskan, men tror jag att jag skiter i. Gör det imorgon istället.. Det kanske blir tv nu, finns inte så många fler alternativ. En promenad skulle ju behövas, men i storm, nej tack!

Nej, flickor och pojkar, ha en bra kväll.
Puss och kram!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Vill egentligen inte bara stå ut, vill ju göra ett bra jobb med och känna mig stolt över det jag presterat och komma in på ett program på universitet som jag vill. Men du har ju rätt, det är bara att kämpa på nu och sen är det ju iaf sommar och man är fri från gymnasiet :)

    2008-11-24 | 19:14:52
    Bloggadress: http://beccamagnusson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Håller helt med dig ang The Hills :-D

    2008-11-24 | 19:21:27
    Bloggadress: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här: