Jenny Gunnarsson

14/4-09 - Buh-bye London!

Kategori: 2009

Da var det slut pa det roliga for den har gangen... Eller, inte riktigt an. Men vid 3 lamnar vi huset, och beger oss mot Heathrow. Planet lyfter 18.00 lokal tid.

Har varit en valdigt lugn vecka. Har stannat inne ratt mycket, dels pga av att tagen har statt stilla i 4 dagar, och sen har det inte varit sa underbart vader som jag trodde att det skulle bli. Men helt klart en mycket mysig vecka med min alskling och hans familj.

Kommer sakna min alskling som bara den... Vi kommer inte att traffa varandra pa en och en halv manad drygt. Tur att det finns moderna ting som internet och telefoner och sant, och att jag komma ha mycket att sta i. De foljande 4 veckorna kommer bli hektiska och definitivt de viktigaste veckorna pa mycket, mycket lange.

Vi sitter och spelar Guitar Hero nu, mest for att fa tiden att ga.. Jag hatar att vanta..
Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: