Jenny Gunnarsson

29/8-09 - Rubrik?

Kategori: 2009

Hemma igen efter en natt hos moster. Jag tror vi hann se 4-5 avsnitt av SATC innan hon sov. Själv kollade jag på några till.

Vaknade 9 imorse, knäppte på några fler avsnitt, och sen följde jag med kusin och hennes vän på bilbingo i Mehedeby. Idag var det faktiskt riktigt roligt!! Vi satt med ett kvar sammanlagt 20 ggr(!), men ingen vinst.. Får se om vi åker till Strömsberg på onsdag. 29 000 tusen skulle ju inte sitta helt fel!

Har pratat med Marie på Skype i nästan en timme nu ikväll. Jag saknar min bästa vän! Men snart kommer hon hem på en snabbvisit och då ska vi ses!!

Jag tänkte prova på att inte äta några kolhydrater den kommande veckan, bara för att se om det gör någon skillnad. Träningen ska jag också ta tag i. 20 minuter på en vecka är inget att hänga i julgranen.

Ganska tråkig kväll ikväll. Inget att göra direkt..
Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: