Jenny Gunnarsson

28/1-09 - Upplandsmuséum.

Kategori: 2009

Hur 17 stavas muséum egentligen? Jag tror att det där är rätt, men jag inte säker på en fläck. Iallafall, det är dit vi ska idag, till Upplandsmuséet och kolla på nån utställning som finns där jämt, om Sverige för typ 100 år sen. Vi får väl se hur det artar sig.

Om jag ska vara riktigt ärlig så gillar jag inte att onsdagarna endast bjuder på en enda svenska-lektion.. Det känns liksom så onödigt att åka in till stan 11.05 (åker jag 12.05 så kommer jag försent), lektionen börjar 12.50 och slutar 14.05 = jag hinner inte med 14.19-tåget som går hem, och eftersom det inte går något tåg 14.49, så måste jag vänta ända till 15.19, och kommer hem 16.00. Allt detta för en ynka lektion på en timme och en kvart. I-landsproblematik....?

Tur att vårat företag förhoppningsvis kommer kunna ta lite kunder på onsdagar senare, som vi gjorde förut, innan möglet attackerade! Då blir det lite med innehåll i onsdagarna.

Nu ska jag äta nyttig frukost! Hej så länge!
Puss och kram!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Men vaddå du kan göra det iaf ;) Som en extrauppgift ;D Ah men om jag inte plattar det ser det ju bara sjukt ut, helt rakt de första 15 cm vid huvudet och sedan halvlockar haha

    2009-01-28 | 13:18:31
    Bloggadress: http://beccamagnusson.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    Nä, jag vill antingen ha det superrakt eller stora fina prinsesslockar typ :) Tycker inte om att ha något mellanting xD

    2009-01-28 | 15:41:43
    Bloggadress: http://beccamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: