Jenny Gunnarsson

22/6-09 - Bleka tanderna!

Kategori: 2009

Godmorgon! Jag har i stort sett nyss vaknat. Har inte sovit na bra inatt, har hostat och haft mig, och slemproppen som sitter i min hals vill aldrig forsvinna. Sa irriterande!! Far nog sova lite middag senare idag.

Nu ska vi aka ivag och fa tanderna blekta! :D Rafaels kusin Leticia ar tandlakare, och hon ska gora det pa oss! Fast jag tror att vi ska fa en san dar skena som vi ska sova med, med blekmedel i. Sa nu far jag inte dricka saker som har mycket farg, typ rott vin.

Igar kvall var vi ivag och traffade Rafaels volleyboll-kompisar. En av dem spelar tydligen i Brasiliens landslag. Vi at pizza och pratade typ. Nagra av dem kunde bra engelska, sa jag pratade lite med dem. Inte allt for mycket dock. Jag borjar bli van och bara sitta och lyssna :P

Ha det sa bra allihopa!
Puss och kram!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Bra om det inte stör dig lika mycket längre, men det är också det farliga: bli inte för passiv Jenny! Du är social och utåtriktad, glöm inte bort det.

    2009-06-22 | 19:19:17

Kommentera inlägget här: