Jenny Gunnarsson

6/6-09 - Bilder från studenten!

Kategori: 2009

Ett urval av bilder från studenten!



























































Sjukt kul dag helt enkelt. Fler bilder kommer att komma upp på Facebook!




Nu har jag i stort sett packat klart. Började titta på Sverige mot Danmark också, men jag skiter i andra halvlek och lägger upp bilder istället. Måste ju rensa kameran till de följande 2 månaderna!

Det kändes så skönt att prata med älsklingen idag, och att kunna säga; "see you tomorrow baby!". Han kommer naturligtvis och hämtar mig på Heathrow! Så jag längtar!

Detta är mitt sista inlägg i bloggen i Sverige. Kommer självklart att uppdatera så ofta jag kan! Så fort jag har en dator till hands ska ni få veta vad jag sysslar med! Massor av bilder ska jag försöka lägga upp också!

Marie åkte idag! Hoppas du har det bra gumman! Vi hörs såklart av! <3

Nej, ha det bra hörrnini, så ses vi igen i augusti! Jag kommer ha det helt underbart!
Puss och kram!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Ha det så jävla kul nu i brasilien :D :D :D :D WOOHOO och grattis till STUDENTEN!! :D :D :D PUSSS

    2009-06-07 | 13:14:02
    Bloggadress: http://lifeofrebecca.blogg.se/
  • sandra säger:

    härliga bilder :)

    2009-06-07 | 16:07:51
    Bloggadress: http://sajohansson.blogg.se/
  • Marie säger:

    Nu sitter vi på samma ö, gumman! Jag har det toppenbra, det kunde helt ärligt inte ha blivit bättre!



    Ha det nu så underbart i Brasilien tills du kommer tillbaka till mig så vi får gå på Harry Potter in la London!



    Kärlek.

    2009-06-07 | 22:46:22

Kommentera inlägget här: