Jenny Gunnarsson

14/5-09 -

Kategori: 2009

Nu har jag ritat Evas frisyr också. Bara utkamnings-ritningen på Frida kvar att göra, och eventuellt också vågorna. Det känns bra!

Idag var jag iväg till HÄR och köpte grejjer. En färgtub, en Color Fresh, spray, mousse och en superbra touperingskam. Sista kundpasset gick bra, hade en permanent. Känns skönt att veta att min permkund i helgen är så mycket enklare att rulla!!

Imorgon ska jag rulla Eija en sista gång och ta tid på det, sen ska jag föna massor med vågor på Johan, och på kvällen blir det bio med Marie och eventuellt Frida. Änglar och demoner! Måste se!!!

Just nu känns det väldigt bra inför gesällprovet. Skönt att jag har sagt till mig själv att jag får kugga några moment, det gör liksom ingenting. Då kan jag jobba utan press.

Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: